Unstoppable Mind
Welcome to the forum! Join here!
Unstoppable Mind
Welcome to the forum! Join here!
Unstoppable Mind
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WELCOME TO OUR COMMUNITY!

HomePortalSearchMemberlistRegisterLog in
Latest topics
» A Centaur prince (with Nacht.)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Today at 2:03 am by Ηαρολδ

» Fairy adventure (privat with Manuka)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Today at 2:00 am by Sharma Sanara

» A spider and a vampire 2 (privat with Maverick Anne)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Today at 1:50 am by Survivor

» A spider and a vampire (privat with Maverick Anne)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Today at 1:37 am by Survivor

» New curier ( with Mine)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Today at 12:01 am by Calypso

» Horoscop by Andreea Lovin
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Yesterday at 11:23 pm by Fan. Andreea Lovin

» Hell Bet (with Sccubus)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Yesterday at 10:00 pm by Levona Incandesor

» Saint Patrick Day (with Kairi)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Yesterday at 9:05 pm by Sharma Katrina

» Excursia (with Survivor)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Purple12Yesterday at 8:41 pm by Lady Charlotte

Recent members
See more
Visitators
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Flags_0
Our allies
WWW.4EN3RGY.FORUMMO.COM
Top posting users this month
dominic
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho EmptyJinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho I_back_titleJinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Empty 
portal Rpg
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho EmptyJinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho I_back_titleJinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Empty 
Survivor
Akiko
Nacht.
Xiphion.
Alethia Spitz
mindfreak.
Wakanda
Sharma Sanara

Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho

Roxana H.
××Fondator××
Roxana H.
❥ Army: ❥ Army: : nazzy
×Sex ×Sex : Female
×Gold ×Gold : 27356
×Silver ×Silver : 66937
×Reputation ×Reputation : 38
❥×Enrolment Date : 2014-11-08
×Age ×Age : 28
×Location ×Location : Ατενος, Ελλαδα
×Mood ×Mood : (⊙ω⊙)
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho Sun Oct 02, 2016 12:38 am

Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho 40d9d-screen2bshot2b2016-09-302bat2b1-42-032bam
În serialul ”The Legend of the Blue Sea”Jinyoung va juca versiunea mai tânără a personajului interpretat de Lee Min Ho. Câteva dintre părerile internauților au fost:
[list="border: 0px; font-family: Muli, \"Lucida Sans Unicode", "Lucida Grande", Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; margin-right: 0px; margin-bottom: 1.5em; margin-left: 3em; outline: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; vertical-align: baseline; list-style-position: initial; list-style-image: initial; color: rgb(102, 102, 102); background-color: rgb(255, 255, 255);"]
[*][+1,309, -47] Wow.. Uimitor. Dacă vă întrebați cum joacă, uitați-vă la My love Eundong
[*][+992, -22] Printre idoli, chiar vă puteți baza pe actoria lui!! Eu cred în tine Jinyoung. Noroc!!
[*] [+937, -34] El este Junior? A fost destul de bun în Eundong. Abia aștept~
[*][+808, -38] Omg uimitor. Jinyoung, luptă!!
[*][+697, -28] El chiar este bun la actorie. Noroc!!
[*][+204, -8] El este cel din Eundong, nu? Actoria lui a fost bună. Am crezut că e un actor începător.
[*][+192, -5] El a fost versiunea tânără a lui Joo Jin Mo în Eundong.
[*][+182, -7] El o să joace versiunea tânără lui Lee Min Ho, în Eundong a jucat, de asemenea, o ver. tânără.
[*][177, -8] Ei bine, el a început ca actor.
[*][+142, -6] A dovedit deja că este un actor bun deci nu avem de ce să ne îngrijorăm.
[/list]

sursă: 꿀잼 kkuljaem

●▬●۞ ۞▬▬●

Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho 02111
Jinyoung din GOT7 va juca în „The Legend of the Blue Sea” ca versiunea mai tânără a lui Lee Min Ho
View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 1