Unstoppable Mind
Welcome to the forum! Join here!
Unstoppable Mind
Welcome to the forum! Join here!
Unstoppable Mind
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WELCOME TO OUR COMMUNITY!

HomeSearchMemberlistRegisterLog in
Latest topics
» Fairy's Christmas (with Jay Park)
emulator ps2 pentru pc Purple12Today at 2:00 am by Sharma Katrina

» Berbec
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:29 pm by Me&You

» Taur
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:28 pm by Me&You

» Gemeni
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:27 pm by Me&You

» Rac
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:27 pm by Me&You

» Leu
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:26 pm by Me&You

» Fecioara
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:26 pm by Me&You

» Balanta
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:25 pm by Me&You

» Scorpion
emulator ps2 pentru pc Purple12Yesterday at 5:25 pm by Me&You

Recent members
See more
Visitators
emulator ps2 pentru pc Flags_0
Our allies
WWW.4EN3RGY.FORUMMO.COMAnime World
Top posting users this month
Me&You
emulator ps2 pentru pc Emptyemulator ps2 pentru pc I_back_titleemulator ps2 pentru pc Empty 
Alethia Spitz
emulator ps2 pentru pc Emptyemulator ps2 pentru pc I_back_titleemulator ps2 pentru pc Empty 
The Driver
Survivor
dominic
moonsun06
Nacht.
Xiphion.
Sharma Katrina
Jay Park

emulator ps2 pentru pc

Go down 
2 posters
AuthorMessage
harakiry
×yakuza××
×yakuza××
harakiry

❥sex ❥sex : Male
 ❥Gold ❥Gold : 4
 ❥Age ❥Age : 34
 ❥Location ❥Location : Cluj-Napoca

emulator ps2 pentru pc Empty
PostSubject: emulator ps2 pentru pc   emulator ps2 pentru pc Purple12Wed Jul 13, 2016 5:20 pm

PCSX2

acesta este site-ul : http://pcsx2.net/

Sunt sanse sa fie cineva printre voi care ar vrea sa incerce jocuri de ps2, dar nu au avut ocazia. Daca aveti un calculator bun puteti incerca asta acuma.

Motivul pentru care creez acest topic ii Okami, joc cu tematica asiatica si arta asiatica, creeat de Capcom. Ii extrem de fain si include multe elemente rpg din jocuri de genu, Legend of Zelda si Final Fantasy.

Eu l-am cautat si pentru ps3 dar nu l-am gasit, daca ii sa il aveti si sunteti din Cluj sa ma anuntati va rog.

O sa revin in cateva zile cu un link de wetransfer, pentru emulatorul care il am eu cu bios si tot ce ii nevoie initializat, practic ar mai fi nevoie sa cautati rom-uri pe net si sa jucati Very Happy .

O zi faina,
Alin
Back to top Go down
Roxana H.
×fondator××
×fondator××
Roxana H.

❥sex ❥sex : Female
 ❥Gold ❥Gold : 27384
 ❥Age ❥Age : 29
 ❥Location ❥Location : Ατενος, Ελλαδα

emulator ps2 pentru pc Empty
PostSubject: Re: emulator ps2 pentru pc   emulator ps2 pentru pc Purple12Wed Jul 13, 2016 5:25 pm

oare e bun si pentru versiunea laptopul meu?

●▬●۞ ۞▬▬●

emulator ps2 pentru pc 02111
Back to top Go down
http://hobbitandlord.forumotion.com/forum

emulator ps2 pentru pc
Back to top 
Page 1 of 1