Unstoppable Mind
Welcome to the forum! Join here!
Unstoppable Mind
Welcome to the forum! Join here!
Unstoppable Mind
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WELCOME TO OUR COMMUNITY!

HomePortalSearchMemberlistRegisterLog in
Latest topics
» Condica de prezenta
Habla con ella / Talk to her Purple12Today at 8:53 pm by Takumi

» Hello portal's
Habla con ella / Talk to her Purple12Today at 8:43 pm by Survivor

» Bancuri cu bula
Habla con ella / Talk to her Purple12Today at 3:20 pm by portal Rpg

» Promisiunile lui Dumnezeu
Habla con ella / Talk to her Purple12Today at 2:55 pm by dominic

» Familia Melimi Fanclub
Habla con ella / Talk to her Purple12Thu Apr 25, 2024 6:41 pm by Survivor

» Berbec
Habla con ella / Talk to her Purple12Thu Apr 25, 2024 2:36 pm by Nacht.

» Taur
Habla con ella / Talk to her Purple12Thu Apr 25, 2024 2:36 pm by Nacht.

» Gemeni
Habla con ella / Talk to her Purple12Thu Apr 25, 2024 2:35 pm by Nacht.

» Rac
Habla con ella / Talk to her Purple12Thu Apr 25, 2024 2:34 pm by Nacht.

Recent members
See more
Visitators
Habla con ella / Talk to her Flags_0
Our allies
WWW.4EN3RGY.FORUMMO.COM
Top posting users this month
dominic
Habla con ella / Talk to her EmptyHabla con ella / Talk to her I_back_titleHabla con ella / Talk to her Empty 
Nacht.
Habla con ella / Talk to her EmptyHabla con ella / Talk to her I_back_titleHabla con ella / Talk to her Empty 
Akiko
Survivor
Alethia Spitz
Xiphion.
Me&You
Ratonu'
mindfreak.
portal Rpg

Habla con ella / Talk to her

Anonymous
Habla con ella / Talk to her Mon Feb 06, 2023 10:41 pm

Vorbeşte cu ea (Talk to Her) este o dramă spaniolă din 2002, scrisă și regizată de Pedro Almodóvar și care îi are ca actori principali pe Javier Cámara, Darío Grandinetti, Leonor Watling, Geraldine Chaplin și Rosario Flores. Filmul urmărește doi bărbați între care se înfiripează o prietenie ciudată, deoarece au grijă de două femei care sunt, ambele, în comă. Filmul a avut un succes critic și comercial, câștigând BAFTA pentru cel mai bun film în limba engleză și Globul de Aur pentru cel mai bun film în limba străină, în timp ce Almodóvar a câștigat Premiul Academiei pentru cel mai bun scenariu original. Acum este considerat în general unul dintre cele mai bune filme din anii 2000
Habla con ella / Talk to her
View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 1